anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Delen Geplaatst: 15 september 2004 Hallo, Ik heb weer eens een vaag probleem. Alle cijfers/tekens/letters van het toetsenbord van mijn laptop doen het prima, maar als ik de k of i intoets gebeurt er niks. Ik gebruik Windows XP Professional. De laptop is vrij nieuw, ik neem aan dat het toetsenbord niet nu al stuk is.... Weet iemand raad? Alvast bedankt voor de reactie(s) !!!! Groet JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Numlock of Flock aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Thnx voor je reactie! Er branden geen lampjes, num lock, scroll lock etc. staan dus uit. Flock daar heb ik nog nooit van gehoord....? Gr JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 [quote:77c8f6b9cc]Flock daar heb ik nog nooit van gehoord....? [/quote:77c8f6b9cc] Flock is een extra toets om bepaalde laptopfuncties aan te sturen, die vaak gekoppeld zijn aan andere toetsen. Bijv.: Functie+PgUp is helderheid bijstellen, dat soort combinaties. Als je K en I ook een extra functie hebben kan dat de reden zijn dat ze niet werken. Vaak kan je dat zien doordat er in een afwijkende kleur (vaak blauw) nog meer op de toetsen staat. Werkt dit niet of is het niet van toepassing... Probeer dan eens op te starten vanaf een MSDOS-bootdisk, test je toetsen bij de prompt die je ziet verschijnen. Doen ze het dan nog niet, dan is je keyboard defect. Doen ze het dan wel, ligt het aan een driver oid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Probeer het eens met een DOS diskette opstarten ofin het BIOS. Werkt het daar ook niet, wat ik vermoed, is je toetsenbord defect. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 [quote:fe6c26c6cd="JB"]Flock daar heb ik nog nooit van gehoord....?[/quote:fe6c26c6cd]Dit wordt meestal aangegeven met 'Fn'. Meestal ook in een andere kleur, de extra functie's hebben dan dezelfde kleur als 'Fn'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 Bedankt! Ik heb inderdaad een 'fn' toets. Het probleem heeft daar niets mee te maken, denk ik, want ook via de opstartdiskette in DOS doen de letters het niet. Ik denk dat ik m'n laptop naar een computerzaak breng... JB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 OK. 1 : 0 voor mij :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen