Ga naar inhoud

Letter 'k' en 'i' doen het niet

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb weer eens een vaag probleem. Alle cijfers/tekens/letters van het toetsenbord van mijn laptop doen het prima, maar als ik de k of i intoets gebeurt er niks. Ik gebruik Windows XP Professional. De laptop is vrij nieuw, ik neem aan dat het toetsenbord niet nu al stuk is.... Weet iemand raad? Alvast bedankt voor de reactie(s) !!!! Groet JB
Link naar reactie
[quote:77c8f6b9cc]Flock daar heb ik nog nooit van gehoord....? [/quote:77c8f6b9cc] Flock is een extra toets om bepaalde laptopfuncties aan te sturen, die vaak gekoppeld zijn aan andere toetsen. Bijv.: Functie+PgUp is helderheid bijstellen, dat soort combinaties. Als je K en I ook een extra functie hebben kan dat de reden zijn dat ze niet werken. Vaak kan je dat zien doordat er in een afwijkende kleur (vaak blauw) nog meer op de toetsen staat. Werkt dit niet of is het niet van toepassing... Probeer dan eens op te starten vanaf een MSDOS-bootdisk, test je toetsen bij de prompt die je ziet verschijnen. Doen ze het dan nog niet, dan is je keyboard defect. Doen ze het dan wel, ligt het aan een driver oid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...