anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Delen Geplaatst: 15 september 2004 Kan ik de printerfunctie van een HP Officejet 4110 delen over het netwerk. De printer is via USB aangesloten op een W98 PC. Het lukte mij niet om op de WXP machine de juiste driver te installeren. Ik kan hem niet vinden op de Bijgelverde CD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Het moet sowieso kunnen, maar als je de driver niet kan vinden.... Maar wil je die printer delen over een netwerk met alleen wxp pc's of ook met andere OS? Als het alleen voor xp is kan je volgens mij zonder driver ook delen (maar dat weet ik niet zeker, dus ik kan het verkeerd hebben) of probeer anders de site van hp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 De printer is aangesloten op de W98 machine. De andere pc in het netwerk is een WXP machine. Op de W98 machine is de printer gedeeld. Ik wil hem dus ook gebruiken op de WXP machine. De W98 driver is daar niet voor geschikt. De printerdriver voor de Officejet staat volgens mij niet los op Internet bij HP. Daar kan je alleen de complete suite downloaden. (ongeveer 100 Mb) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Wat is daar het probleem dan van, 100 MB is in zo'n 20 minuten gedownload. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 drivers===> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=90792&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 We hebben nog niet allemaal breedband. Bovendien heb ik de software op Cd. Het advies van HP is om op het XP werkstation de driver voor een Deskjet 950C te installeren alleen zeggen ze erbij dat het niet altijd werkt. Ik ga dit nog wel verder uitproberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen