anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Allerlei problemen doen er den ronde na het installeren van SP2. Als ik dit ook gaat doen kan ik dan nog gebruik maken van Norton Internet Security waar ook de firewall bij mij actief is. Of moet er een van beide uitgezet worden? Hoe zit met Zone Alarm en SP2. Kan dit samen gaan? Bij mij draat Ad Aware en Ad- Watch en soms gebruik ik Spybot. Kan dit nog en is dit allemaal nog nodig na installatie van SP2? b.v.d. K. Mol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik heb ook norton internetsecurity. en ook heb ik sp 2 erop gezet! het loopt goed, maar de firewal van XP moet echt uit! en die van norton natuurlijk aan. Hij word wel herkent maar de status is nog niet zichtbaar in het beveiligingcentrum van XP. Zorg voor je begint dat je een scan op spyware doet, want anders loop je het risico op storingen! Zit er nu drie weken zonder problemen op ,Dus het kan! sterkte joopat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Er zijn momenteel meerdere topics over dit onderwerp. Wellicht zinvol om ook daar even te kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik heb onlangs na lang aarzelen door allerlei spookverhalen toch maar de stoute schoenen aangetrokken en SP2 geinstalleerd, ik moet zeggen geen centje pijn gehad, zonealarm pro en avast antivirus werden netjes herkend, en als standaard ingesteld door xp, enige probleem dat ik kreeg toen ik reget installeerde was een of andere vage DEP melding :-? , maar dat blijk je weer makkelijk per programma te kunnen instellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen