anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Delen Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb de sp2 maar gedownload vanaf deze url: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=nl Ik had het liever via de automatische update van windows i.v.m. het aantal Mb's...is nu 258! maar helaas was het via update nog steeds niet mogelijk. Mijn vraag concreet is echter als ik die 258 Mb exe cab-bestand nu installeert, heb ik dan nog wel de mogelijkheid om via de softwarelijst deze weer te verwijderen als die niet bevalt? Want ik wil is zelf beoordelen of alle veranderingen ook daadwerkelijk verbeteringen zijn! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Tijdens de installatie word er een backup en een herstelpunt gemaakt. In de Softwarelijst komt een vermelding van Service pack 2 zodat je het weer kunt verwijderen. Maar, omdat SP2 nogal ingrijpende veranderingen doorvoert denk ik niet dat deze optie je systeem volledig terugbrengt in de staat voor de installatie van SP2. Ik raad je dan ook aan om met een programma als Norton Ghost of Drive Image een Backup te maken van je harde schijf zodat je altijd weer terug kunt naar de vorige situatie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen