anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Delen Geplaatst: 14 september 2004 Hallo, Ik heb op mijn laptop 2003 staan en wil er graag ook de standby mee in kunnen, weet dat het moet kunnen in 2003 maar ze staan niet in het rijtje, dus hoe kan ik dit aanpassen? Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Vaak komen de standby en hibernate opties pas tevoorschijn als je de nieuwste chipset drivers installeert. Als je ze niet kunt vinden voor Windows 2003 neem dan die van XP. Maar een server in standby of hibernate komt zelden of nooit voor 8) . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 windows server 2003 op een laptop? ik dacht dat ik creatief kon zijn.. maar, je overtreft me. hibernate zit er wel in> even bij 'energie' inschakelen. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 Gebruik je die laptop dan om de echte server aan te sturen of zoiets. Of heb je gewoon een laptop waar je server 2003 als OS op wil, gewoon omdat je geen andere windows OS wil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 heb het systeem aangepast, hardware versnelling, videoversnelling, en al het andere ingeschakeld, dus werkt als een gewoon OS, en sneller dan XP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2004 maar waar staat dan dat ik hibernate op de standby in kan schakelen, configuratiescherm?, want bij energiebeheer staan nix, alleen 4 tabbladen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen