anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Delen Geplaatst: 14 september 2004 Goede morgen...ik had een vraagje. De laaste 2 weken als iknaar de pag. "mijn computer" ga is de pagina leeg. Het bekende zaklantaarntje komt dan en het duurt dan zeker 10/15 voordat ik weer "beeld"heb. Als ik nu naar een andere site ga en dan weer terug begint het zelfde verhaal weer. Misschien heeft het er mee te maken maar ook als ik mn paginas "rek" tot groot en kom daarna weer op die pagina staat het weer klein..Dat was nooit dus zit er ergens een foutje of een instelling niet juist. Weet iemand dit misschien??? Bedankt alvast... groet van Aat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Misschien even handig om aan te geven om welk OS het gaat? Windows programma's onthouden (meestal/altijd?) de volgende zaken tav grootte[i:47824186f0] als ze worden afgesloten[/i:47824186f0]: 1) gemaximaliseerd/niet gemaximaliseerd 2) breedte/hoogte Dus venster op gewenste grootte zetten en programma afsluiten; daarna weer opstarten en het zal in de laatste grootte opstarten. Opmerking voor IE: als je in IE een link opent in een nieuw venster, zal dit venster altijd in de niet-gemaximaliseerde grootte worden geopend. Hoop dat ik je probleem goed begrepen heb, anders slaat dit antwoord nergens op. Tav je 'zoek' probleem heb ik geen idee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Ok...ja sorry. Mn os is XP prof. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Haal de cd uit de cdrom speler/je hardeschijf defragmenteren en schijfopruiming uitvoeren doe ook meteen en volledige scandisk, dat duurt wel lang maar dan weet je zeker dat alles tip top in orde is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 hoi taco 78....dat heb ik al gedaan maar het probleem blijft. Steeds dus als iknaar mijn pc ga is alles weg...het duurt dan zeker 15 sec. voordat ik weer beeld heb. Ga ik dan naar een andere pag. en dan weer terug is het weer weg.....het wordt dus niet vastgehouden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Ga naar start > uitvoeren/run en type in eventvwr.msc /s staan daar nog foutmeldingen cq waarschuwingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 inderdaad taco 78....daar staan zat Aplication Error vermeldingen...maar wat nu??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen