Ga naar inhoud

deze computer

anoniem

Aanbevolen berichten

Goede morgen...ik had een vraagje. De laaste 2 weken als iknaar de pag. "mijn computer" ga is de pagina leeg. Het bekende zaklantaarntje komt dan en het duurt dan zeker 10/15 voordat ik weer "beeld"heb. Als ik nu naar een andere site ga en dan weer terug begint het zelfde verhaal weer. Misschien heeft het er mee te maken maar ook als ik mn paginas "rek" tot groot en kom daarna weer op die pagina staat het weer klein..Dat was nooit dus zit er ergens een foutje of een instelling niet juist. Weet iemand dit misschien??? Bedankt alvast... groet van Aat
Link naar reactie
Misschien even handig om aan te geven om welk OS het gaat? Windows programma's onthouden (meestal/altijd?) de volgende zaken tav grootte[i:47824186f0] als ze worden afgesloten[/i:47824186f0]: 1) gemaximaliseerd/niet gemaximaliseerd 2) breedte/hoogte Dus venster op gewenste grootte zetten en programma afsluiten; daarna weer opstarten en het zal in de laatste grootte opstarten. Opmerking voor IE: als je in IE een link opent in een nieuw venster, zal dit venster altijd in de niet-gemaximaliseerde grootte worden geopend. Hoop dat ik je probleem goed begrepen heb, anders slaat dit antwoord nergens op. Tav je 'zoek' probleem heb ik geen idee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...