anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 Hallo, Met het uikomen van SP2, wil ik eerst een grote schoonmaak van mijn PC doen. Met andere woorden: format C, XP opnieuw installeren en vervolgens XP2 installeren. Ik weet dat, als je windows opnieuw installeert, je XP opnieuw moet activeren. Maar kan ik deze activatie omzeilen? Ik heb ooit ergens gelezen dat je een bestandje moet kopiëren en dat je dan bij herinstallatie dit bestandje moet terugzetten. Kan iemand me daar meer uitleg over geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Dit is de wpa.dbl en wpa.bak. Deze bestanden zijn te vinden in C:\Windows\System32. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 [quote:420d9d3903="praatpaal"]Dit is de wpa.dbl en wpa.bak. Deze bestanden zijn te vinden in C:\Windows\System32.[/quote:420d9d3903] Is het niet zo dat deze 2 bestanden enkel en alleen kunnen gebruikt worden op identiek dezelfde XP? maw: XP, XP+ SP1 of XP+SP2 en niet die van XP voor XP+SP2? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Ja maar jonge toch, eerst instaleer je xp zoals je hem nu hebt, dan activeer je en daarna instaleer je sp2. (Anders is er ook nog wel een manier die ik hier niet mag vertellen van ome moderator :P) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Antwoord al bekend :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Bij mij anders niet hoor en ik wordt nu wel reuze nieuwschierig :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen