anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 weet iemand hoe de foutmelding svchost. exe uit scherm krijgt bij opstarten geeft ie melding dat ie die niet kan laden of kan ik gewoon de dll in map systeem32 gewoon vervangen of kan ik op andere manier zorgen dat ie weer geladen wordt bijv door inimap regel te beschrijven en zo ja welke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 post eens een hijackthislog lijkt meer op een virus/spywareprobleem. http://computercops.biz/downloads-file-328.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 nee is geen vier hij jack maar bestand voor internet verbindingen kijk maar bij start uitvoeren msconfig opstarten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 svchost.exe is a system process belonging to the Microsoft Windows Operating System which handles processes executed from DLLs. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. oftewel als er een foute dll wordt aangeroepen kan het zijn dat je die foutmelding krijgt vandaar de vraag om een hijackthislog te posten zodat we dat uit kunnen sluiten. suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 is wel bij iemand anders zal morgen ff filetje maken en zal wel kijken in system32 map mijn vraag was eigenlijk of je die svchost.exe kan overschrijven zodat ie 'm goed kan laden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 normaal gesproken zal svchost niet zomaar beschadigd raken. Hij wordt ook vaak meerdere keren aangeroepen in windows kijk maar eens in taakbeheer. Vandaar ook dat ik vermoed dat de fout niet ligt bij svchost.exe maar bij een dll die aangeroepen wordt. Vandaar ook mijn vraag om een hijackthislog zodat we even kunnen zien welke processen draaien. bij een echt corrupt svchost32.exe bestand zal de computer waarschijnlijk niet eens meer opstarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen