anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Delen Geplaatst: 12 september 2004 Hallo, Mijn Pc loopt steeds vast, het is niet mogelijk om langer dan een minuut te werken in windows XP, krijg ook helemaal geen foutmeldingen of wat dan ook. moet dan de stekker eruit trekken om de pc opnieuw op te starten. zelfs de knop werkt niet meer grtzz Michiel heb een amd athlon 1200mhz 384 mb intern en radeon 9000 128ddr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 heb je al op virus gescand, spyware e.d.? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 geen virus te vinden en alle spyware is verwijdert, maar helemaal geen resultaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 pas laatst nog iets geinstalleerd? ga naar veilige modus door opnieuw op te starten en F8 in te drukken en de software te verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Misschien dat er een probleem is met het geheugen. Test je systeem eens met Memtest, te downloaden op http://www.memtest86.com/ Dit progje maakt een bootable diskette aan waarmee je je PC moet opstarten. Vervolgens gaat het je geheugen testen. Dit kan ff duren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Het kan ook gewoon een bug van winxp zijn en als je pc zowiezo wat langzaam is kan je ook reinstallen... of gewoon 8 doen en dan laatst bekende juist configuratie.. dat werkt bij mij ook wel goed :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Temperaturen? Ik had hetzelfde probleem omdat de temperaturen te hoog waren (in mijn geval vol met stof) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen