anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Delen Geplaatst: 12 september 2004 Op mijn laptop heb ik WindowsXP Home Edition en op m'n PC draait WindowsXP Professional. Nu vraag ik me af of het mogelijk (en/of verstandig is om de Prof. over de Home heen te installeren, m.a.w. upgraden.??? Of is het maar beter zo te laten. Laptop draait als een tierelier. Graag een wijs advies??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Meine, Als je geen enkele reden hebt om te veranderen. (gebruikstechnisch oid) zou ik iets wat goed en naar tevredenheid werkt niet veranderen. Zeker niet door iets eroverheen te installeren. Wil je met alle geweld dit toch doen, zou ik je aanraden om danvanaf nul te beginnen met een nieuwe installatie. Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 [quote:530da44fc8="Meine Hoekstra"]. Laptop draait als een tierelier. Graag een wijs advies???[/quote:530da44fc8]zo laten dus. Of wat verwacht je zelf nog dat het zou toevoegen? waarschijnlijk niet veel anders had je deze verwachtingen al gepost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Inderdaad, If it ain't broken, don't fix it. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Inderdaad, Pro voegt zo weinig toe aan Home dat je het risico beter niet kunt lopen. Zeker niet tijdens een update. Als ik het al doe dan begin ik helemaal van voren af aan, dus format c: Groetjes van Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Bedankt voor jullie advies. Ik heb het goed begrepen. NIET doen dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen