anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Delen Geplaatst: 11 september 2004 nadat ik SP2 had geinstalleerd, en de pc opnieuw op had gestart, had ik geen netwerkverbinding meer. Ik heb het al geprobeerd d.m.v. het uitschakelijken van de firewall maar dat had geen zin. Als ik de verbinding probeer te herstellen, zegt 'ie dat het IP adres niet vernieuwd kon worden. Moet ik misschien ook SP2 op pc zetten waar de adsl-lijn binnenkomt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Hallo Kijk eens hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=128489 groetjes Radlab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 ok thx, maar 'k heb 'm er gewoon afgegooid en wacht wel tot die update Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 [quote:34b67a6118="markwelleweerd"]ok thx, maar 'k heb 'm er gewoon afgegooid en wacht wel tot die update[/quote:34b67a6118] Dan kun je nog wel even blijven wachten voorlopig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 vind ik niet zo erg, ik kan ook wel zonder sp2, heb'm er al afgegooid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 had mischien alleen ff de fireall kunnen disblen faijn t is jou pc :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Wat een problemen overal. Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en alles werkt goed. Maar: als ik eigenschappen voor netwerk open, zie ik geen enkel kaart! Als ik vervolgens kies om een netwerk te installeren, dan krijg ik de volgende melding: [b:7146b5cb0c]De wizard kan uw netwerkhardware niet vinden.[/b:7146b5cb0c] Ik moet eerst mijn netwerkkaarten en modem enzo installeren! Maar alles werkt wel zoals het zou moeten! Heb ik weer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 [quote:98f3e2482c="AntWoman"]Wat een problemen overal. Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en alles werkt goed. Maar: als ik eigenschappen voor netwerk open, zie ik geen enkel kaart! Als ik vervolgens kies om een netwerk te installeren, dan krijg ik de volgende melding: [b:98f3e2482c]De wizard kan uw netwerkhardware niet vinden.[/b:98f3e2482c] Ik moet eerst mijn netwerkkaarten en modem enzo installeren! Maar alles werkt wel zoals het zou moeten! Heb ik weer...[/quote:98f3e2482c] Snap het ook niet waarom ze zoveel problemen hebben bij mij werkt het perfect :P soms is het gewoon een paar updates en de nieuwste drivers installeren afijn vaak zijn ze daar te lui voor Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen