anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Delen Geplaatst: 11 september 2004 Als ik SP2 eindelijk aan het installeren ben geeft 'ie na een tijdje een foutmelding, en wel de volgende: [code:1:3a95cbc2b1] Setup kan bestand atapi.sys niet kopiëren Controleer of de hieronder opgegeven locatie correct is, of wijzig de locatie en plaats "Systeembestanden van Windows XP" in het station dat u opgeeft. [/code:1:3a95cbc2b1] Als ik "Annuleren" kies kan ik verder gaan door het bestand niet te kopieren. Maar wat moet ik precies doen, het is volgens mij niet zo'n groot probleem, maar het is niet normaal dat 'ie dit doet toch ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Deze foutmelding komt vaker voor. Het schijnt dat je deze file zonder problemen gewoon kunt overslaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 ok, bedankt ik zal kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2004 Deze melding onstaat doordat je Deamon Tools of Alcohol 120% hebt draaien. Het uitzetten of uninstallen van deze applicaties verhelpt het probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 [quote:1b6d694ef4="heesch11"]Deze melding onstaat doordat je Deamon Tools of Alcohol 120% hebt draaien. Het uitzetten of uninstallen van deze applicaties verhelpt het probleem.[/quote:1b6d694ef4] aha dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik een deamon.dll error krijg na de installatie van SP2 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen