Ga naar inhoud

Browser overstap, IE doet het niet meer

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Firefox uitgeprobeerd, omdat ik hoorde dat het veel belovend is. Dus ik heb het geinstalleerd en ben er wel tevreden mee. Helaas zijn er website die je alleen met IE kunt zien. Dus ik start IE weer, alleen daar kan ik nu geen pagina's meer laden. (lokaal wel, maar surfen kan dus niet) Ik heb vanalles geprobeerd, het standaard browser maken lukt niet. Firefox eraf gehaald, dat wilde ook niet werken. Een format lijkt me te cru, weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
volgens dit artikel doet Micro$oft zelfs geen moeite meer om Internet Explorer te upgraden --> September 21, 2004 " With Microsoft having abandoned development of standalone IE, and with Firefox getting an increasingly warm reception from Web surfers and developers alike, scattered statistics suggest that Firefox may be starting to chip away at IE's market share." http://techrepublic.com.com/5100-22_11-5375093.html :o
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:75b5802a12="Maarten81"][quote:75b5802a12="antrix"][quote:75b5802a12="Jimmy"]Links? Ben wel heel erg benieuwd :wink:[/quote:75b5802a12] De link wie ik ooit ben tegen gekomen is windows update :D[/quote:75b5802a12] Probeer maar eens Rabobank Internetbankieren, lukt mij niet met Firefox, wel met IE.[/quote:75b5802a12] Dat is een vertrouwde website dan gebruik je daar IE voor toch, bij hoge uitzondering dan :wink:
Link naar reactie
[quote:b00cc497ff="Maarten81"][quote:b00cc497ff="antrix"][quote:b00cc497ff="Jimmy"]Links? Ben wel heel erg benieuwd :wink:[/quote:b00cc497ff] De link wie ik ooit ben tegen gekomen is windows update :D[/quote:b00cc497ff] Probeer maar eens Rabobank Internetbankieren, lukt mij niet met Firefox, wel met IE.[/quote:b00cc497ff] Ook niet met de tips op http://vanmelick.com/rabo/firefox0.8/#i4 (weet wat je doet als je je cache/cookies leegt)?
Link naar reactie
[quote:3dc9302a5c="nougabolle"][quote:3dc9302a5c="wwizzkidd"] Helaas zijn er website die je alleen met IE kunt zien. [/quote:3dc9302a5c] kun je hier link(s) van geven?[/quote:3dc9302a5c] www.postbank.nl (internet bankieren) hotmail.com moet je instellen. www.ownage.nl (das een kleine game site, maar kan er niet op met FF. windows update site. ik kan nog wel doorgaan, maar ik zit zo richting de 8sites.
Link naar reactie
[quote:fcfeda7747="evisu"]www.postbank.nl (internet bankieren) hotmail.com moet je instellen. www.ownage.nl (das een kleine game site, maar kan er niet op met FF. windows update site. ik kan nog wel doorgaan, maar ik zit zo richting de 8sites.[/quote:fcfeda7747] Met Mijnpostbank en hotmail heb ik geen problemen met Firefox 1.0PR. Ownage.nl ziet er wel een beetje raar uit,. En windows update werkt idd niet, omdat het active-x gebruikt en dat ondersteunt Firefox uit veiligheidsoverwegingen niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...