anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Delen Geplaatst: 10 september 2004 elke keer dat ik opstart krijg ik de vervelende wachtwoord scherm. niemand gebruikt mijn pc verder pc, dus ik wil van die scherm af. zodat ik de pc aan kan zetten en dat deze wordt opgestart zonder dat het wordt onderbroken. ik gebruik windows xp home edition. ik heb enkel de gastaccaunt (uitgeschakeld) en een aspi.net machine a (weet niet waar deze voor is) er zijn verder geen gebruikersprofielen ingesteld. wie kan mij helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Als het goed is zou Windows met maar één account ingeschakeld automatisch moeten doorstarten geloof ik. Tenminste, bij mij wel (XP Prof) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Start>>uitvoeren>>control userpasswords2 En dan het vinkje weghalen bij "gebruikers moeten wachtwoord opgeven". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 [quote:57735ce0ac="devi23"] elke keer dat ik opstart krijg ik de vervelende wachtwoord scherm. [/quote:57735ce0ac] [quote:57735ce0ac="DJPeedee"]Als het goed is zou Windows met maar één account ingeschakeld automatisch moeten doorstarten geloof ik. [/quote:57735ce0ac] Maar het nadeel daarvan is dat er dan altijd wordt ingelogd als een gebruiker met beheerdersaccount. Beter is het de dagelijkse dingen, zoals surfen op het internet, e-mail, office, spellen enzovoorts te doen met een Beperkte mogelijkheden account. Het automatisch inloggen met dat Beperkte mogelijkheden account, kan dan worden geregeld via [url=http://www.dotnethell.it/images/autologon2.png]Autologon[/url] van [url=http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx]TweakUI.[/url] Zeker als de pc ook gebruikt wordt om te internetten, zijn wachtwoorden voor zowel de Beheerders- en de Beperkte mogelijkheden account aan te bevelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen