anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Delen Geplaatst: 10 september 2004 Ik plan een nieuwe PC met 2 S-ATA schijven en wil ook mijn 2 oude IDE schijven installeren en daarna alles, ook het WinXP systeem, overzetten op de nieuwe schijven met behulp van de image files die ik gemaakt heb met Drive Image 7. Daarna wil ik een van de beide Sata drives in de Bootvolgorde als eerste zetten in de Bios Is dit zinvol en wat gebeurt er als ik daarna opstart en het systeem herkent alle mogelijke nieuwe hardware die niet in het register staan? Als dit niet gaat hoe dan zonder dat ik alles, en dat is veel bij mij, opnieuw moet installeren. Bij voorbaat dank voor jullie hulp Paul Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 XP zal, als het al opstart, gaan zeuren over nieuwe hardware en dat je opnieuw moet registreren. Je kunt het beste XP repareren met het nieuwe systeem, zie [url=http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstallfrm.htm][b:a357dccf5c]hier[/b:a357dccf5c][/url] voor een duidelijke handleiding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen