Ga naar inhoud

2 kleine vragen

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik de computer opstart zijn niet altijd alle iconen rechtsonder in de taakbalk geladen ,bv het icoontje van norton firewall .Als ik restart komen ze wel tevoorschijn ,ik neem aan dat norton firewall de eerste keer ook wel geladen is maar helemaal zeker ben ik er niet van. Sinds een paar dagen als ik op een link klik ,krijg ik een klein venster ipv volledig scherm dus ik moet elke keer de pagina maximaliseren. Beetje irritant Bij voorbaat dank Eric
Link naar reactie
De pictogrammen waren wel actief, maar werden verborgen om het niet te rommelig te maken. Als je het kruisje weer inschakelt, komt er een pijltje naar links. Klik je daar op, dan krijg je tijdelijk de andere, inactieve pictogrammen te zien. P.S. Met aanpassen kun je instellen welke weergegeven moeten worden en welke niet edit: Met het venster dat nu klein weergegeven wordt bedoel je Internet Explorer?
Link naar reactie
[quote:165cbda0f1="DJPeedee"]De pictogrammen waren wel actief, maar werden verborgen om het niet te rommelig te maken. Als je het kruisje weer inschakelt, komt er een pijltje naar links. Klik je daar op, dan krijg je tijdelijk de andere, inactieve pictogrammen te zien. P.S. Met aanpassen kun je instellen welke weergegeven moeten worden en welke niet edit: Met het venster dat nu klein weergegeven wordt bedoel je Internet Explorer?[/quote:165cbda0f1] waarschijnlijk wel (Internet explorer is internet
Link naar reactie
[quote:ef93801dea="taco78"][quote:ef93801dea="DJPeedee"]De pictogrammen waren wel actief, maar werden verborgen om het niet te rommelig te maken. Als je het kruisje weer inschakelt, komt er een pijltje naar links. Klik je daar op, dan krijg je tijdelijk de andere, inactieve pictogrammen te zien. P.S. Met aanpassen kun je instellen welke weergegeven moeten worden en welke niet edit: Met het venster dat nu klein weergegeven wordt bedoel je Internet Explorer?[/quote:ef93801dea] waarschijnlijk wel (Internet explorer is internet[/quote:ef93801dea] Oeps had niet gezien dat jij het antwoord op die vraag al gegeven had :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...