anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Delen Geplaatst: 9 september 2004 Hoi mensen, Win XP loopt laatste dagen vreselijk. Iedereen die zegt dat windows weer rot is en altijd moet herinstalleren zeg ik "mijn win draait al 1.5 jaar als een zonnetje". Tot nu. Het gebeurt bij het opstarten, of het starten van IE. SVCHOST.exe krijgt 99% cpu gebruik, je raad het al, dat loopt rot. Hoe kan ik dit rare probleem verhelpen, afgezien van een herinstall (daar heb ik een hekel aan). Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Alexander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Misschien systeemherstel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Dat zal ik eens proberen. Tis raar, als je SVCHOSt afsluit dan draait t of weer lekker of even rot, want dan komtie trug Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Tja, aangezien SVCHOST je hele internet/netwerk gebeuren regelt, zou je misschien even een HiJackThis log moeten maken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 Kijk even wat er precies staat want varianten van die naam zijn Spyware. http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/svchosts/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Adaware vond niks. laatste dagenloopt hij weer als een zonnetje, ik snap niet hoe dat kan :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 Heb ik ook gehad. Is volgens mij spyware. Draai adaware en Spybot en plaats hierna een logfile van hjackthis. Dan kunnen de andere goeroes op dit forum je zeker helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen