anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Delen Geplaatst: 9 september 2004 Ok, het volgende probleem is een beetje vervelend. Aangezien de enige info die ik heb hierboven staat, en ik kan niet zo snel achter andere info komen. Het probleem: Een PC met XP erop opent bij het starten van Windows de map Documents and Settings, en dat venster reageert vervolgens niet en crasht dan met zo'n foutreportageverzenden schermpje en de melding dat er een ernstige fout is opgetreden, wanneer je dat wegklikt is de map en de fout weg en werkt het systeem weer naar behoren. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik kan niks uitproboren omdat ik op dit moment niet bij de betreffende PC kan komen. Alvast bedankt, Michel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 staat bij msconfig iets bij 'opstarten'? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Ik kan dat nu even niet controleren, maar ik zal het in ieder geval doorgeven. Wat zou er volgens jou bij moeten staan wat deze fout veroorzaakt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Kan een pad zijn naar desbetreffende map. Kijk ook es in je logboeken naar de foutmelding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen