anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Delen Geplaatst: 8 september 2004 Hallo, Ik heb bij outlook express 6 nu 2 email accounts die allebei in dezelfde mappen worden gezet. Kan ik dit niet in aparte mappen laten zetten. Bij hotmail doet hij dat toch ook?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Wel eens van berichtregels gehoord? Kijk [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=127748&highlight=]hier[/url] maar even. Volgens mij precies dezelfde vraag. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Klopt, bedankt ik had hem niet gezien. Nog een vraagje.... hoe maak ik een map postvak uit en verwijderde items? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Die vraag begrijp ik niet helemaal, dat zijn toch de standaard mappen die per definitie altijd aanwezig zijn? Edit: Of bedoel je dat je die mappen ook gesplitst wil hebben voor de beide e-mail accounts? Elke account z'n eigen Uit-map en Verwijderde items?. Helaas kan dat niet. Althans niet zondermeer. Standaard heb je die altijd gemeenschappelijk, ook al heb je tig accounts. Je kan dit wel omzeilen, met voor elke account een aparte identity (Bestand/Identiteiten). Maar dan moet je voor elke account steeds afzonderlijk inloggen, en dat is in mijn beleving niet al te gebruikersvriendelijk. Meer geschikt voor meerdere personen met ieder z'n eigen account. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 Duidelijk....bedankt voor je tijd! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen