anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Delen Geplaatst: 8 september 2004 hoi, heb een problempje. als ik windows XP home opstart krijg ik een melding ' c:/documenten/naam/lokale instellingen/temp/aga1.temp' is geen geldige windows file. dan kun je alleen op ok duwen. Als windows opgestart is krijg ik nog 3 van deze meldingen, alleen een andere naam (ana5.tmp oma3.tmp en yma.tmp). Deze kan ik gewoon uit de map weggooien en verwijderen, maar als ik opnieuw opstart zijn ze er weer. wie helpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 virusscanner en spybot eroverheen gehaald? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 ja met virusscaner en adaware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 probeer 's regedit tik ana5 en oma ed. in druk op zoeken en dan steeds F3 volgende.zoeken totdat ie aangeeft dat het voltooid is. denk erom dat je heel goed oplet dat het echt dat bestand is; via r muisknop verwijderen. het is wel in je register iets wat je daar in weggooit kan een serieus opstart probleem veroorzaken maak dan ff backup van register via veilige modus kan je dit evt weer terugzetten. 2e in de map system32 staat vaak een dll met file naam ff zoeken die kan je verwijderen <komt dan in pruillenbak kan je weer evt terugzetten als er een bep. prog. niet opstart. ook hier geldt weet je het niet zeker , dan niet doen! :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 anders met een haijackthis log hoe je dit moet doen staat bij beveiliging en privacie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen