Ga naar inhoud

Msn

anoniem

Aanbevolen berichten

[color=blue:94c402ac22][niet-intressant][/color:94c402ac22] Wij konden er lekker wel op... [code:1:94c402ac22]Loging in using {passport} / {passwd} Logged in at 9:20 10/11/2004; Sett > Status(2); Sett command complete; newDlg.Raise(0); Raise command complete;[/code:1:94c402ac22] Las erover op het net, dus paar keer uitgelogd en weer ingelogd, kon gewoon. Moest er een uurtje af, toen kon ik weer verder (dat waren blijkbaar de werkzaamheden). Maar 's ochtends kon ik en de meesten hier er gewoon op :D Tja, daarom gebruiken we geen msn messenger meer, wordt je ook niet gekicked (maarja, als de server down is...) :lol: [color=blue:94c402ac22][/niet-intressant][/color:94c402ac22]
Link naar reactie
Niet anti ms, maar zo weet ik [b:f553c9c883]precies[/b:f553c9c883] wat er gebeurt, is gewoon makkelijker, en sommige programma's van Microsoft (maar niet alleen van hun) zijn ook nogal zwaar gebouwt met ietwat teveel '[i:f553c9c883]functionaliteit[/i:f553c9c883]', dus dan maken we/maak ik er een lichtere versie van (als ik tijd heb / als dat kan).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...