Ga naar inhoud

Slipstream xp cd met sp2

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:831322f394="Cor vd H"]Handig programma trouwens dat autostreamer, ik ga het zeker proberen als sp2 er is. De sp2 link die hier staat is namelijk niet geschikt voor mijn pc. Dit staat op die site: Klik niet op Downloaden als u slechts één computer bijwerkt. Wat is trouwens het verschil tussen die sp2 netwerkversie en de sp2 voor een enkele pc?[/quote:831322f394] Deze is wel geschikt, hiermee download je het hele pakket, anders instaleer je hem direct via internet.
Link naar reactie
[quote:49c06a90d6="jolo"]Hier werkt die AutoStreamer niet goed. De zelfinstallerend met SP1 geïntegreerde XP NL cd, werd correct herkent. Maar de ServicePackFile WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe werd niet herkent: Build Unknown. De download moet wel goed zijn. Ik heb 'm namelijk gisteren geïnstalleerd.[/quote:49c06a90d6] Voor mij geld precies het zelfde
Link naar reactie
[quote:4a8af3581b="Cor vd H"]Als straks servicepack 2 er is is het dan mogelijk om een Windows xp cd te maken incl. sp2 zoals dit ook eens in computertotaal heeft gestaan voor sp1?[/quote:4a8af3581b] Ik neem aan dat je die computertotaal van de maand mei 2004 bedoelt. Omdat bij mij die AutoStreamer programma niet werkte, heb ik 't handmatig gedaan zoals dat in die computertotaal omschreven stond. En het werkt inderdaad ook met SP2 NL. Ik heb dat getest.
Link naar reactie
[quote:2beb8ded94="jolo"][quote:2beb8ded94="Cor vd H"]Als straks servicepack 2 er is is het dan mogelijk om een Windows xp cd te maken incl. sp2 zoals dit ook eens in computertotaal heeft gestaan voor sp1?[/quote:2beb8ded94] Ik neem aan dat je die computertotaal van de maand mei 2004 bedoelt. Omdat bij mij die AutoStreamer programma niet werkte, heb ik 't handmatig gedaan zoals dat in die computertotaal omschreven stond. En het werkt inderdaad ook met SP2 NL. Ik heb dat getest.[/quote:2beb8ded94] Jammer dat AutoStreamer niet bij je werkt, de vorige sp heb ik ook handmatig gedaan, maar via AutoStreamer gaat het wel een stuk gemakkelijker vind ik zelf. Kijk je doet zoiets niet dagelijks, dus een beetje automatisering is altijd wel een beetje handig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...