anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Delen Geplaatst: 7 september 2004 hoi ik heb een programma 'geschreven' niet echt heel super, maar ok het werkt dus via internet, maar voor de werknemers moet het niet mogelijk zijn om naar andere sites te gaan dan mijn ip-adres. is hier een programma voor, of is er iets anders makkelijk te doen zodat ik alles wat ze proberen door te sluizen naar mijn ip? bedankt!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 dacht dat NetLimiter dit kon, weet niet meer zeker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 Heb je je eigen webserver waar je je web applicatie op hebt staan? Als dit het geval is kun je gewoon je internet niet delen op je router. Men kan je webserver dan wel benaderen, maar geen andere sites. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 [quote:1d74ba0c18]voor de werknemers moet het niet mogelijk zijn om naar andere sites te gaan dan mijn ip-adres[/quote:1d74ba0c18] Als je een firewall hebt kun je die wellicht configureren opdat alleen bepaalde IP's (ISA, PROXY etc.) het internet op kunnen. De rest van de PC's moeten dan altijd via die machine(s) het internet op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 het bedrijf heeft 30 locaties, het is niet op 1 netwerk helaas, maar ik ga wel even kijken of netlimiter werkt, bedankt daarvoor! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen