anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Delen Geplaatst: 7 september 2004 Ik wil mijn NTFS partitie converteren naar Fat32. Hoe doe ik dat in Windows? Vroeger had ik een code , die ik in CMD intypte (ook in XP). En dat werkte. Echter , ben ik hem vergeten. Kan iemand mij helpen??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 Je draaide nu toch weer onder 98? Dan zal je eerst ntfs drivers moeten instaleren of je moet met partition magic 8 de files naar een fat32 partititie moeten kopieren en daarna met pm8 de ntfs partititie laten formateren als fat32. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 je kan niet met windows een ntfs partitie omzetten naar FAT32. Dit kan wel met verschillende tools waaronder Partition Magic, je hoeft hiervoor niet de bestanden te verplaatsen, je kan gewoon converteren naar FAT32 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 [quote:96eec3ecac="pcguy"]Je draaide nu toch weer onder 98? Dan zal je eerst ntfs drivers moeten instaleren of je moet met partition magic 8 de files naar een fat32 partititie moeten kopieren en daarna met pm8 de ntfs partititie laten formateren als fat32.[/quote:96eec3ecac]XP , maar ik wil dus naar 98 :wink: :P :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 Man man man, Duke waar ben je in godsnaam mee bezig, dan weer 98, dan weer xp, dan weer zus dan weer zo. :-? Zet er gewoon w2k op in dual boot met linux ofzo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen