Ga naar inhoud

Help!! "Access Denied" probleem op Delete <file


Aanbevolen berichten

Wanneer ik een file wil Deleten krijg ik een "Access Denied". Ik heb tientallen files geprobeerd (eerst gecopieerd) en trachten te deleten. Een heel enkele wordt wel verwijderd, verreweg de meesten niet. Als ik delete X aanprik dan rammelt de diskette drive bij weigering, dat gebeurt niet als de file wel wordt verwijderd. Dat rammelen (zoeken naar diskette) is een tijd geleden ineens opgetreden. Gezocht bij www.microsoft.com maar geen van de vermelde "Access Denied" problemen van toepassing. Diskette drive van System/Device Manager verwijderd en opnieuw laten installeren bij boot-up - geen soelaas. Ook een terugzet van een D-image file (OS op C:) van 3 maanden geleden, toen het probleem nog niet optrad (zover ik weet) heeft niet geholpen. Wie weet de oplossing. Win98SE, 160Mbyte Ram, PenII 333Mhhz. Laatste virus-defs gedownload en computer door de virustester gehaald. Virus controle altijd actief. ZoneAlarm is geïnstalleerd. MVG perloc
Link naar reactie
De makkelijkste vragen zijn degenen waarvan je zelf de oplossing weet, (of vindt natuurlijk). De boosdoener is een programma DISK CHECKER welk ik van Internet heb gedownload om mijn grote (externe) HD 200Gbyte te scannen. ScanDisk van Windows (98) kan zo'n grote disk niet aan en komt terug dat hij geheugentekort heeft. Alsof de 200Gbyte niet groot genoeg is om overlays te maken.... Verwijderen van DC was niet voldoende, er moest ook nog ge-reboot worden. Alle attentie gevers, dank! MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...