Ga naar inhoud

[win98se]IE weigert na Gator


Aanbevolen berichten

Nooit gedacht dat ik hier een vraag zou stellen, maar goed... Wilde gisteren een progje installeren en dat lukte wonderwel. Helaas zag ik te laat dat het vergeven was v/d spyware: Gator 'all over tha place' :evil: Gelukkig heb ik Ad-Aware draaien en kon ik alles verwijderen :D Helaas heb ik nu een probleem met IE: het start wel op, maar als ik een pagina opvraag krijg ik steevast de error 'kan server niet vinden'. Blijkbaar heeft Gator ook een paar belangrijke IE bestanden geinfecteerd die daarom prompt door Ad-Aware zijn verwijderd. Mijn vraag dus: welke bestanden zijn dat en hoe krijg ik ze terug.... FYI: ik internet al tijden met Mozilla naar volle tevredenheid (dit bericht komt dus ook uit de Mozilla-engine :P) maar IE moet wel gewoon werken. Mozilla heeft dus nergens last van, ook internetten gaat prima ;) Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
aanvulling comp freak:[url=http://computercops.biz/downloads-file-328.html]download[/url] hijackthis, sla hem op in een [b:4b4d39cfe3]eigen[/b:4b4d39cfe3] map en run hem. sla de log op en plak die in je volgende bericht. :wink: ps. ik weet niet of het je opgevallen is maar spyware hoort tegenwoordig thuis in beveiliging en privacy :wink:
Link naar reactie
Is dat zo? Maakt niet uit, de vraag was: Gator is d'r af en heeft wat IE bestandjes meegenomen. De prullenbak is al leeg (vastloper, tja... :-?) dus terugzetten kan niet, maar ik wil de betreffende bestandjes terug. Die kan ik v/d Win98 CD plukken, maar moet ik wel weten welke bestandjes het zijn... ;) Iemand een idee? Groet, M.V. Wesstein [edit]ik vond in de map C:\WINDOWS\Windows Update Setup-bestanden de IE6 setup terug. Uiteraard opnieuw geinstalleerd, maar helaas: géén resultaat :cry: [/edit]
Link naar reactie
waarschijnlijk is er een stukje van een winsock hijacker blijven hangen (in hjt te herkennen als 010) dat kan je proberen te repareren met [url=http://faq.tweakers.net/wos/WinsockXPFix.exe]dit progje[/url] IE zou namelijk moeten werken nadat je een nieuwe setup hebt maar het lijkt wel of je winsock verprutst is, ik heb dit toevallig eergister bij iemand uit m'n klas ook opgelost :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...