Ga naar inhoud

Kleine vensters in Internet Explorer en Outlook Express


Aanbevolen berichten

Als ik in de Inbox in outlook Express dubbelklik op een bericht, opent dit in een klein (geminimaliseerd) scherm. Hetzelfde in Internet Explorer; wanneer ik daar klik op een link die opent in een nieuw scherm, is ook dit scherm geminimaliseerd. Ik zou graag willen dat direct een gemaximaliseerd scherm wordt geopend. Ik verwacht dat je dit, middels een instelling, aan zou kunnen passen. Maar ik kan niet vinden waar. Wie weet er raad? P.S. Als ik Internet Explorer op Outlook Express opstart, gebeurt dit wel in een volledig scherm. Herman
Link naar reactie
Dit is een heel bekend irritantigheidje. Helaas is er, voor zover ik weet, geen directe oplossing voor dit probleem. Wat vaak wordt aangeraden is het volgende: Open een nieuw venster (eentje dat dus niet gemaximaliseerd wordt). Sluit de andere vensters. Verstel nu de grootte van het enige nog openstaande scherm totdat het beeldvullend is, en sluit het vervolgens, NIET door op het kruisje rechtsboven te klikken, maar via het menu "bestand". Op deze manier is het formaat a.h.w. op de door jou gekozen waarde ingesteld. Echter; bij mij werk het niet goed, dus daarom heb ik gezocht naar een andere oplossing: ik gebruik [url=http://www.jiisoft.com/iemaximizer/]IE New Window Maximizer[/url].
Link naar reactie
Echt gemaximaliseerd? [quote:b6e4c40aa7="Maarten81"]Ik gebruik [url=http://www.jiisoft.com/iemaximizer/]IE New Window Maximizer[/url].[/quote:b6e4c40aa7] Lijkt me handig, alleen kan hij bij het opstarten OLEACC.dll niet vinden. Dus ik download hem en zet 'm in Windows\system. Maar ook dit helpt niet, terwijl er op de site staat dat het in Windows 98 zou moeten lukken... //Edit - 2 seconden na deze post haal ik hem via een andere site binnen en doet hij het wel. Andere oleacc.dll dus... :-? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...