Ga naar inhoud

Visrus icm modem internet


Aanbevolen berichten

Een kennis van me kwam met een vaag probleem. Soms als er verbinding wordt gemaakt met internet dan geeft hij een foutmelding en start hij naar 60 seconden opnieuw op. In eerste instantie dacht ik aan het Blaster virus en heb de daarvoor bestemde fix van MS gedownload. Het probleem bleef. Ik heb de pc bij mij thuis neergezet en niks aan de hand met internet (kabel ipv modem). heletijd op internet geweest. Helemaal niks Ik heb de virus scanner een grondige scan laten die en hij kwam met 1 virus namenlijk: worm.win32.Lovesan.a Hij kon het niet deleten en bij verwijderen doet hij niks :-? weet iemand hier een patch voor ??
Link naar reactie
[quote:65f333a9a7="Brainboy"]Een kennis van me kwam met een vaag probleem. Soms als er verbinding wordt gemaakt met internet dan geeft hij een foutmelding en start hij naar 60 seconden opnieuw op. In eerste instantie dacht ik aan het Blaster virus en heb de daarvoor bestemde fix van MS gedownload. Het probleem bleef. Ik heb de pc bij mij thuis neergezet en niks aan de hand met internet (kabel ipv modem). heletijd op internet geweest. Helemaal niks Ik heb de virus scanner een grondige scan laten die en hij kwam met 1 virus namenlijk: worm.win32.Lovesan.a Hij kon het niet deleten en bij verwijderen doet hij niks :-? weet iemand hier een patch voor ??[/quote:65f333a9a7]http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=patch+worm%2Ewin32%2ELovesan%2Ea
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...