Ga naar inhoud

XP naar ME probleem


Aanbevolen berichten

goedendag ik heb een computer gekocht van iemand waar hij xp op had staan nou heeft hij voor mij xp erafgehaald en probeerde hem er opnieuw op te zetten maar nu als ik mijn computer opstart dan begint hij met de instalatie van XP wat dus niet afgerond is en vraagt hij de xp cd die heb ik niet ik heb wel een orginele cd van windows ME en die wil ik er graag op hebben ,als ik die cd er in doe gebuert er niets ik heb ook gehoord over fat en ntfs of zo iets dat ik dat moet omzetten ik kom er niet meer uit wie heeft voor mij een oplossing ik zit dus met een niet afgeronde xp instalatie en wil er graag windows ME op hebben help!!!!!! alvast bedankt voor de reaktie!!! :wink: :oops: Heb de pc tweedehands gekocht dus ben eigenlijk een beetje belazert hij zei dat hij uitstekend werkte niet dus!! :evil: :evil:
Link naar reactie
haal bij www.bootdisk.com een bootdisk. zet die op een flop. start de pc druk op Del en zet in het bios de opstart volgoede van C naar A . start de pc op met de flop en formateer de C schijf. start de pc weer op met de bootflop en zet dan ME op je pc. ps je kan beter win98/se er op zetten is veel stabieler dan ME. als je win me op je pc heb gezet zet dan wel de opstart volgorde weer terug van A naar C
Link naar reactie
hoi bedankt voor je reaktie ik heb een Compaq computer evo en ik kan alleen f10 drukken en kom dan in een scherm uit waar ik wel de opstartvolgorde kan wijzigen het staat zo omschreven ide cd rom drive Derde diskettedrive tweede usb apparaat vierde vaste schijf c: eerste ebthernet controller vyfde Als ik het zo instel en ik heb een bootdisk gemaakt van win 98 op www.bootdisk.com dan herekend hij de diskette niet en gaat toch weer verder met de installatie van xp. ik heb dus niet echt een bios maar kan alleen f10 komen nog een suggestie dankje
Link naar reactie
bedankt voor de reaktie ik heb de bootdisk van 98 van bootdisk.com gehaald de volgorde goed gezet maar nu geeft hij aan ivalid disk heeft dit iets mee te maken dat er voor een gedeelte een installatie van xp op staat iets met fat of ntfs dat hij het niet herkend voor alle duidelijkheid ik heb geen xp cd! wel een 98 se en een me ..............
Link naar reactie
[quote:9b59ba3fa1="Falconetti"]Maakt niet uit welke floppy je hebt: 98SE of ME als het fdisk maar op staat. PC moet terug naar FAT. Voor meer leesvoor kijk hier op het forum = http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=93702&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= grtz[/quote:9b59ba3fa1] Gelukt bedankt maar weer :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...