Ga naar inhoud

plaats adres (.wab) bestand

anoniem

Aanbevolen berichten

ja, natuurlijk. ik gebruik windows xp overigens kan ik het door outlook expres gebruikte wab bestand niet eens vinden. als ik een zoekopdracht geef op beide partities (op c moet die outlook express wabfile staan en op d: de door mij ingestelde) vindt-ie alleen maar het wab-bestand op d: en niet die op c: in outlook express opent ie wel gewoon zijn eigen adresbestand, dus het is er wel. maar waar, en hoe kan ik het verplaatsen?
Link naar reactie
[quote:c2d5c5373a="lvdmeer"]ok, gevonden. bedankt. jammer dat ik hem niet kan verplaatsen. nog een vraagje: kan ik hem wel dwingen om te openen in 'gedeelde contactpersonen' ipv de 'hoofdindentiteit?' hg leo.[/quote:c2d5c5373a] 1. meestal kun je hem wel verplaatsen door in het register aan te passen. Effe naar naam.wab zoeken (of hoe de wab ook mag heten) en dan de nieuwe lokatie opgevne waar je al een kopie van naam.wab neergezet hebt. !!!!!! Maak eerst een herstelpunt aan !!!!!!!!!! 2. 'gedeelde contactpersonen' heb ik wel eens gezien, maar niet voor XP, maar ik gebruik outlok niet met xp samen, dus wellicht kan het wel. Zoek eens in de MS knowledge database of via Google
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...