Ga naar inhoud

run time error

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Op een splinternieuw systeem (p4 2,4GB, 512MB DDR 2700, Windows XP PRO NL, IE 6.0, Norton IS 2003, volledig bijgewerkt, inbellen via ISDN) treedt bij het surfen regelmatig een run-time error op met het verzoek of je wilt zoeken naar de oorzaak. Als je dit doet krijg je een stukje coding?? met een geel pijltje. Zegt me niets. Alles is normaal af te sluiten en het systeem loopt door tot de volgende run-time error. Kan geen logica ontdekken in het optreden. Wie kan mij vertellen wat een run-time error is (heeft het soms te maken met de time-slicing bij multiprovessing?), waar deze vandaan komt en wat er aan te doen is? Jaren geleden heb ik het onder ME ook wel eens gehad en toen uiteindelijk maar opnieuw geinstalleerd. Met de huidige omvang van de updates die Bill Gates voorschrijft voel ik daar nu niet zo veel voor. Wie kan helpen? Bert
Link naar reactie
[quote:420e5af56c="M@rc"]In internet explorer: extra - internetopties - tabblad Geavanceerd: vinkje weghalen bij 'Foutopsporing in scripts uitschakelen' en ook het vinkje weghalen .[/quote:420e5af56c] je zult bedoelen dat het vinkje er net moet worden geplaatst. De melding krijg je na het installeren van office. Office haalt dit vinkje nl weg tijdens het installeren. Dus gewoon weer aanvinken en het probleem is weg. De foutmelding geeft een scriptfout aan op de site die je bezoekt. Heeft dus niks met je eigen pc te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...