anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Delen Geplaatst: 18 december 2003 door een foutje is mijn inlog account weg (ik gebruik windows xp prof.) alle bestanden die daarbij hoorden zijn ook weg. weet iemand of ik deze terug kan halen. het lukt niet met systeemherstel. PLEASE HELP!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Dat foutje kan je alleen hebben gemaakt als je was ingelogd als lid van de administrators groep. Kun je, als je opnieuw onder dat account inlogt, en in de Windows Verkenner ook de systeem- en verborgen bestanden zichtbaar maakt, nagaan of onder 'Documents and Settings' je inlog-account nog aangegeven staat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 mijn naam staat er nog steeds wel. er staan nog wel twee mappen in namelijk cookies en Local settings. deze mappen bevatten niet veel, alleen history en temporary internet files Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Als je een account verwijdert, vraagt Windows toch of de bestanden ook moeten worden verwijderd? Wat heb je toen geantwoord? Lijkt me met gewone beschikbare software nagenoeg onmogelijk om nog terug te halen. Is een van de veiligheden van Windows.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen