anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Delen Geplaatst: 18 december 2003 Mensen, Ik heb wat gestoeid met de pc om hem nog wat sneller en efficienter te laten werken. Zo heb ik gestoeid met o.a msconfig, prefetching e.d Nou valt me nu op dat de SYSTEM.ini er als volgt uitziet: ÊÿþùöÿùþÿÿÒòúÿsÖíÿGÈåÿ;Ããÿ¯Úÿ:U]ã m!¶ròÎ\ÿÚtÿéTÿðïêÿÿ¾ÀÁÿûùùÿÿÿÿÿÿÿÿÿxØîÿHÇåÿÀèÿ§ÿ$2ÐJÿávÿï!ÿôÞÁÿéñøÿÿÿ§§§ÿÏÏÏÿÿýüÿã÷üÿJËêÿ7Åçÿ¨Ðÿ#+.°4ÏFÿÞ+ÿé¤HÿêçàÿéñøÿHGHÿÿÿÿÏÏÏÿãààÿhÕíÿ8ÀÞÿ¨Íÿ9?³4SsðÿJÿÿMsÿÿÚÜáÿéñøÿHGHÿN S:ÿ133° ¡âòHøÿLqÿÿ¯õÿéñøÿkkkÿÆÆÄÿëééÿôëîÿ÷êïÿgÄ ÿmÿsOÿ*aPÿ301>côÿ.YþÿSvÿÿ¡±ñÿÇËÛÿÙØØÿÙØ×ÿÃÜÓÿ_Σÿ©mÿaÿgEÿdomâ( Win.ini heeft ook 5 van dergelijke regels maar ook nog 3 regels met een hoop Heet iemand enig idee hoe dit kan, of het kwaad kan en hoe ik het eventueel kan herstellen. :-? BIJ VOORBAAT GROTE DANK Daan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 En je pc doet het nog wel goed?? Het lijkt alsof jehet bestand hebt bewerkt met Word en vervolgens opgeslagen. Zo ziet het er tenminste wel uit. Ik heb tenminste nog nooit zo'n system.ini gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Krijg je foutmeldingen te zien? Als dat niet zo is, dan moet je het gewoon maar laten staan. P.S. Maar ga er dan neit verder aanrommelen, en rommelen zeker niet aan het register!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen