anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Delen Geplaatst: 17 december 2003 Heb winXp pro en heb de HP all in one software 2105 geinstalleerd. Werkt goed maar windows vraagt steeds naar de productdrivers voor HP software voor foto-en beeldbewerking 1.0 HP PSC. Stop ik de CD rom erin, geeft de computer na enige tijd de melding dat de drivers al geinstalleerd zijn!! Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit oplossen? Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 Even naar de site van HP gaan, en nieuwste drivers installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 als hret goed is staat ergens op de harddisk de directory met de goede inf file ik hads dit namelijk ook tot ik een keer naar de directory ging (was een andere printer) waar de goede inf file stond en daarna was ik het pas kwijt ik had er een maand of 8 voor nodig voor ik wist waar hij wel zocht en moest zoeken koreter gezegt hij mist de inf file op de normale plek en dat moet ie even weten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen