anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Delen Geplaatst: 15 december 2003 Op een of andere manier heeft een setup programma enkele directories aangemaakt, die of beginnen of eindigen met een spatie. Deze directories zijn op geen enkele manier te berwijderen. Wie weet raad? Werk met Windows XP pro. Bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Ik heb hier ook xp pro, maar ik kan niet eens mappen aanmaken met een spatie erachter. Kan je de map niet renamen? Check ook ff de rechten als je NTFS hebt. Als het nog niet lukt, kan je dan ff de melding geven die je krijgt? Ennuh, ik ben ook wel nieuwsgierig welk programma het heeft gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Het volgende heb ik ooit eens opgepikt van Got. Kijk dus even [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/665641///cmd,spatie,subdirs] hier [/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Bedankt voor je gouden tip. Het werkt perfect. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 [quote:d6f90a12d5="bremmers"]Bedankt voor je gouden tip. Het werkt perfect.[/quote:d6f90a12d5] :D :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen