anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Delen Geplaatst: 15 december 2003 Ik deel de computer met Windows-XP met meerdere mensen. Wij hebben daarvoor aparte 'profielen' ingesteld. Nu gebruik ik Microsoft Outlook (versie 2003) en de ander Outlook Express. Toen werden wij telkens gevraagd of [i:157b20aea5]ons[/i:157b20aea5] e-mail prgramma ingesteld mag worden als het [i:157b20aea5]standard[/i:157b20aea5] e-mail programma. Dit begon nogal te irriteren, en ik koos er maar voor dat dit niet meer gecontroleerd mocht worden, elke keer dat wij ons eigen programma opstartte. Maar nu zitten we met het probleem dat telkens als mijn medegebruikster op een link klikt die naar een e-mail adres verwijst, niet haar eigen e-mail programma, maar het mijne opstart. Is het gewoon niet mogelijk om meer dan een e-mail programma te gebruiken, en dit per gebruikersprofiel in te stellen? Kan iemand me hierbij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 is het niet makkelijker om meerdere profielen in outlook te maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2003 Wat bedoel je met "meerdere profielen"? Bedoel je gebruikersaccounts? Dat is namelijk wat je nodig hebt. En dan wordt per account bijgehouden of die persoon haar standaard emailprogramma OExpress is of Outlook. Meerdere gebruikers maak je via Configuratiescherm > Gebruikersaccounts. Geef ieder account een wachtwoord en je bent nog lekker secure ook. Via Fast User Switching kun je bovendien erg snel tussen deze verschillende personen wisselen. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 dat kan ook, maar in outlook expres kan je bijvoorbeeld meerdere idententies aan maken, wat het zelde is als andere gebruiker in outlook express. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Op de oorspronkelijke vraag: Kan er met outlook en oexpres op 1 computer gewerkt worden is helaas nog niet beantwoord. Ik heb het probleem dat de adresboeken door elkaar lopen. Tevens willen wij 2 gescheiden inboxen houden. Iemand een oplossing ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Is het niet gemakkelijker om verschillende profielen in Windows te maken. Want per Windows profiel wordt er een apart adresboek gemaakt en zijn ook alle mail instellingen apart in te stellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen