anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Delen Geplaatst: 13 december 2003 Is het mogelijk om de inbelverbinding (analoog modem) instand te houden bij het schakelen tussen verschillende gebruikers. Nu moet ik als ik de mail wil controleren 3 x opnieuw inbellen. :x :wink: Het is trouwens geen optie om bij 1 gebruiker verschillende accounts aan te maken en alles in 1 keer op te halen. Een ander vind het niet leuk als zijn mail gelezen wordt door weer een ander. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Open de Registry Editor (uitvoeren -> regedit) Selecteer de key HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon Kies in het menu Bewerken voor Toevoegen Tekstwaarde Tik in het dialoogvenster: KeepRasConnections Selecteer REG_SZ als datatype Klik op OK In het volgende dialoogscherm tik in: 1 Klik op OK Sluit regedit af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 leuk en hartstikke bedankt hier zocht ik al lang naar nogmaals bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 Hoi, Op de laptop (XP Home) van mijn vriendin wodt er ingebeld met een analoog modem. Als ik nu wissel van gebruiker dan wordt er gevraagd of ik de verbinding wil behouden. Volgens mij is dat wat je bedoelt. Nu weet ik niet precies waar die instelling zit, maar om nu meteen in het register te gaan stoeien... Groeten, Rutger Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2003 ja die melding heb ik ook wel eens langszien komen maar dan wordt de verbinding toch verbroken Het register is fantastisch (als je weet hoe :D ) bij mij werkt het prima Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen