Ga naar inhoud

kan sommige websites niet openen

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:63af0e6b9f="Leo S"]Ja, ik heb wel een tip: Geef even wat meer informatie over je systeem, internetverbinding en om welke sites het gaat. Dan kunnen we daar tenminste wat mee...[/quote:63af0e6b9f] ok dan. windows xp. 512 mb. Amd 2600. radeon 9500 pro .Explorer Outloo express. allerlaatste versies. alle windows updates. korton wat wil je nog meer?
Link naar reactie
[quote:7d740a7131="opip"][quote:7d740a7131="Leo S"]Ja, ik heb wel een tip: Geef even wat meer informatie over je systeem, internetverbinding en om welke sites het gaat. Dan kunnen we daar tenminste wat mee...[/quote:7d740a7131] ok dan. windows xp. 512 mb. Amd 2600. radeon 9500 pro .Explorer Outloo express. allerlaatste versies. alle windows updates. korton wat wil je nog meer?[/quote:7d740a7131] internetverbinding: kabel 256 kb
Link naar reactie
[quote:a0283be3c5="opip"][quote:a0283be3c5="M@rc"]Je temporary internetfiles al eens leegemaakt? Niks gewijzigd aan de beveiligingsinstellingen van je browser?[/quote:a0283be3c5] ik kan de sites weer openen. iedereen bedankt voor advies.[/quote:a0283be3c5] toch weer probleem met openen van site www.tomshardware.com alle instellingen nagekeken, ook de beveiliging. ik kan de site wel even openen, maar na 15 seconden kan ik er niet in verder
Link naar reactie
[quote:f1287cac8d="opip"][quote:f1287cac8d="opip"][quote:f1287cac8d="M@rc"]Je temporary internetfiles al eens leegemaakt? Niks gewijzigd aan de beveiligingsinstellingen van je browser?[/quote:f1287cac8d] ik kan de sites weer openen. iedereen bedankt voor advies.[/quote:f1287cac8d] toch weer probleem met openen van site www.tomshardware.com alle instellingen nagekeken, ook de beveiliging. ik kan de site wel even openen, maar na 15 seconden kan ik er niet in verder[/quote:f1287cac8d] Is er nog iemand die deze hinderlijke kwaal kan genezen?
Link naar reactie
[quote:84218b3f75="derkdejong"]Q281679 op microsoft support kan je wellicht dan verder helpen[/quote:84218b3f75] In het genoemde microsoft bulletin word ook aanbevolen als laatste hulpmiddel Inter Explorer te verwijderen en op nieuw te installeren. Maar hoe doe ik dat? Bij de software staat alleen een update, maar niet de complete versie. Een nieuwe versie erover heen installeren word geweigerd.
Link naar reactie
[quote:d59a88955b="M@rc"]Is dit van toepassing? [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679]You Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link[/url] Geef anders wat meer uitleg wanneer het probleem optreedt en welke melding je krijgt.[/quote:d59a88955b] Ik heb die storing bij de site van toms hardware (www.tomshardware.com). als ik die site geopend heb en binnen die site andere links ga aanklikken, komt de melding dat de betreffende pagina niet geopend kan worden en wordt afgebroken waarna gemeld wordt dat de pagina niet gevonden kan worden. Je weet wel het bekende verhaal als een pagina niet gevonden kan worden
Link naar reactie
[quote:92b8a58d51="opip"][quote:92b8a58d51="M@rc"]Is dit van toepassing? [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679]You Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link[/url] Geef anders wat meer uitleg wanneer het probleem optreedt en welke melding je krijgt.[/quote:92b8a58d51] Ik heb die storing bij de site van toms hardware (www.tomshardware.com). als ik die site geopend heb en binnen die site andere links ga aanklikken, komt de melding dat de betreffende pagina niet geopend kan worden en wordt afgebroken waarna gemeld wordt dat de pagina niet gevonden kan worden. Je weet wel het bekende verhaal als een pagina niet gevonden kan worden[/quote:92b8a58d51] ik heb wel ontdekt dat het programma msjava.dll niet in het geheugen kan worden geladen. Heeft dit ermee te maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...