Ga naar inhoud

MSHTA.exe gesignaleerd door de Virusscanner

anoniem

Aanbevolen berichten

Nog een vraag, als ik via hetgebruikersaccount een wijziging wil aanbrengen bij de regel " de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden " geeft Mcafee een meling van een onbekend script dat zich wil instaleren de naam is mshta.exe en wordt verwijderd de volgende keer dat ik dit weer wil doen krijg ik weer de zelfde melding wie kan hier iets over zeggen.
Link naar reactie
mshta - mshta.exe - Process Information Process File: mshta or mshta.exe Process Name: Microsoft HTML Application Host Description: Application used to run .HTA file under windows.It is loaded as soon as a .HTA application needs to run, and then terminates when the application completes. Company: Microsoft Corp. System Process: No Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A niks aan het handje dus................... :wink: volgende keer zelf misschien eerst eens ''mshta'' invoeren op www.google.nl .. had je het zelf ook al kunnen vinden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...