anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Delen Geplaatst: 13 december 2003 Nog een vraag, als ik via hetgebruikersaccount een wijziging wil aanbrengen bij de regel " de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden " geeft Mcafee een meling van een onbekend script dat zich wil instaleren de naam is mshta.exe en wordt verwijderd de volgende keer dat ik dit weer wil doen krijg ik weer de zelfde melding wie kan hier iets over zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 mshta - mshta.exe - Process Information Process File: mshta or mshta.exe Process Name: Microsoft HTML Application Host Description: Application used to run .HTA file under windows.It is loaded as soon as a .HTA application needs to run, and then terminates when the application completes. Company: Microsoft Corp. System Process: No Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A niks aan het handje dus................... :wink: volgende keer zelf misschien eerst eens ''mshta'' invoeren op www.google.nl .. had je het zelf ook al kunnen vinden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Bedankt, Ik had dit ook al gevonden via google, maar op een andere site werd er voor gewaarschuwd ( Engels ) zonder dat mij nu duidelijk werd wat deze exe doet, er was in 2001 al een tooltje om dit te verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Doe een onlinescan bij symantec of trendmicro. Er is een trojan genaamd VBS_GODWILL.B en VBS_GODWILL.C, die gebruik maken van mshta.exe. Dus voor de zekerheid kan je even een onlinescan doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen