Ga naar inhoud

Onbekend gastaccount?

anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn gebruikersaccount via het config scherm zag ik een onbekend gastaccount staan nl ASP.net dit is mij volslagen onbekend daar ik alleen een account voor mij zelf heb aangemaakt. Ik heb dit account dan ook verwijderd kan iemand zeggen wat dit zou kunnen zijn?? en hoe dit is aangemaakt. Tijdens de opstart van de pc zie je dit gastaccount niet.
Link naar reactie
[quote:c534e9d4d3="pjgroot"]In mijn gebruikersaccount via het config scherm zag ik een onbekend gastaccount staan nl ASP.net dit is mij volslagen onbekend daar ik alleen een account voor mij zelf heb aangemaakt. Ik heb dit account dan ook verwijderd kan iemand zeggen wat dit zou kunnen zijn?? en hoe dit is aangemaakt. Tijdens de opstart van de pc zie je dit gastaccount niet.[/quote:c534e9d4d3]
Link naar reactie
De .NET is Framework redistributable is een aanbevolen update volgens Microsoft Windows Update. Onderdeel daarvan is ASP.NET en dus ook het toevoegen van de benodigde user account(s). Op de Asp.net site kun je onder meer het volgende lezen: 'What is the asp.net machine account? What is this new user account for and what created it? The aspnet_wp or asp.net machine account is created when the Microsoft .Net Framework 1.1. is installed onto a Windows XP computer. The user is created for asp.net worker process used in Microsoft' Internet Information Services to fully support ASP.Net on your webserver.(this is pretty much its only use is not used to run normal.net managed executables). There is not a need to worry about this users presence, it was not created in a malicious way. Asp.net is a programming framework built on the common language runtime (MIcrosoft.Net Framework) that can be used on a server to build powerful web applications.' Robert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...