Ga naar inhoud

over de site www.coolenaam.nl

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal Ik heb ff een vragie? Wie weet er wat van de site www.coolenaam.nl?????? Want ik snap er echt niets van. Kan iemand mij misschien stap voor stap uitleggen wat ik moet doen om die gekleurde naam, te krijgen. Ik hoop dat iemand het weet,want het lijkt mij erg leuk om te hebben in het schermpje van je MSN. Alvast bedankt doeidoeiiiii Angel
Link naar reactie
Oke dan, stap voor stap: 1. Zorg dat je msn plus geinstalleerd hebt ([url=http://www.msgplus.net]hier[/url] te downloaden, let op: installeer NIET de sponsor, das alleen maar troep.) 2. Zoek een leuke opmaak die je zou willen hebben voor je naam. Als je op de site kijkt, zie je links bovenaan een knop 'cool' staan. Als je daar op klikt, dan krijg je een aantal opmaken te zien. Telkens zie je links een voorbeeld en rechts staat in het witte balkje de code ervoor. 3. Als voorbeeld neem ik even: [code:1:b9b0da711e].6,1:.†.:..[$]..9,3tekst hier8,12..[$]..:.†.:0,0[/code:1:b9b0da711e] Daar zie je tussenstaan: 'tekst hier'. Dat vervang je door je naam, dus dan krijg je bv: [code:1:b9b0da711e].6,1:.†.:..[$]..9,3je naam8,12..[$]..:.†.:0,0[/code:1:b9b0da711e] Kopieer heel de regel van de code (de regel selecteren en vervolgens CTRL-C of gewoon rechtermuisknop - kopieren). 4. Ga naar MSN. Bij de instellingen kan je je schermnaam wijzigen. Haal je oude schermnaam weg, door alles wat er in die regel staat weg te halen, en vervolgens plak je de code daar neer (met CTRL-V of rechtermuisknop - plakken). 5. Nu zou die het moeten doen. Als je wilt dat anderen jouw nieuwe-kleurnaam zien, moeten zij ook MSN Plus hebben. Anders ben jij de enige die hem ziet... Ik hoop dat het nu wel een beetje duidelijk is. Zo niet, laat dan weten waar je vast loopt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...