anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Delen Geplaatst: 12 december 2003 Heeyz, op MSN kreeg ik van een maat een URL naar een site welke een filmpje bevatte. Nadat ik deze had bekeken, en kort erop de computer waar aanzette, viel het me op dat de startpagina anders dan normaal was. normaal; 205gti.com 8) nu ongewenst; trusiki.com :evil: :-? -Startpagina weer opnieuw ingevoerd. Bood alleen resultaat als je de pc niet opnieuw opstartte, want deed je dit wel dan was het weer veranderd. -Alles in het register dat met trusiki te doen had, weg gemikt -Alle cookies, en temp internetfiles weg gemikt -Ad Aware gedraait En nu nog geen idee wat het is en hoe ik ervan af kom!!! Iemand van jullie een idee? Mvg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2003 das een browserhijacker geweest ... download spybot search and destroy ... updaten ... draaien ... en dan als alles weer normaal is, bij het tabje immuniseer, rechts onderin het bovenste optietje aanvinken ... Dan wordt je startpagina vastgezet tegen dit soort ellende ... als spybot niets vind wat de oorzaak zou zijn, kun je het ook proberen met hijack this Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2003 Dankje! En heb je ook nog een hint voor die godvergeten irritante Pop-Up troep! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 [quote:e026743706="Bart Giesen"]En heb je ook nog een hint voor die godvergeten irritante Pop-Up troep![/quote:e026743706]Is dat een vraag? Of is dat een stelling...? Anyway, je kan pop-ups tegen door een pop-up blocker te installeren ^_^. Jochem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen