anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Delen Geplaatst: 11 december 2003 Hallo, Ik heb net een nieuwe computer gekocht, ik wil hem installeren maar dat is echt een karwei. Al die CD roms weer terug vinden e.d. Ik heb op beide computer windows XP staan, maar ik kan geen functie vinden die in een keer alles overzet. Een kloon als het ware. Is er een manier dat ik m'n hele HD over zet naar m'n nieuwe HD?! Dat zou namelijk een hoop werk schelen. Met dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Klonen is in dit geval geen optie. Het gaat namelijk om twee verschillende pc's met naar ik aanneem ook verschillende hardware. En aangezien Windows wel de juiste drivers nodig heeft zal klonen niet werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Hmmm...maar als ik bv. office wil overzetten. Ik heb ooit de office 2000 upgrade gedaan, en die CD's heb ik nog. Maar de orginele office 97 dacht ik niet meer. Die moet ik dan eerst weer hebben, of niet?! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen