anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Delen Geplaatst: 11 december 2003 Ik probeer windows op mijn Maxtor Diamondmax 9 120GB Sata schijf te installeren maar zodra ik de gewenste partitie kies krijg ik de melding dat de partitie niet compatible is met windows 2000. Zodra ik windows 2k installeer op de Sata schijf via mijn andere pata schijf wil het wel, maar ik wil die schijf eruit hebben. Heb al op diverse manieren geformateerd en verwijderd, maar het probleem houdt aan. Ik maak gebruik van de onboard Promise Fastrak 378 controller van mijn Chaintech Zenith 7NJS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 XP geeft dezelfde melding, maar installatie lukt wel. Ik kan wel kiezen om ondanks dat er problemen worden voorspeld toch door te gaan. Alles werkt dan wel. Bij de installatie heb ik wel de diskette gebruikt waarmee een extra driver voor SCSI of RAID wordt toegevoegd (op F6 drukken aan het begin van de installatie). De diskette heb ik aangemaakt op een andere PC vanaf de bij het moederbord geleverde CD. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen