Ga naar inhoud

Window map Applog

anoniem

Aanbevolen berichten

We kennen allemaal in Windows mappen zoals Temp, die we met een geust hart regelmatig leeg kunnen gooien. Eigenlijk zou Windows dat zelf moeten doen, maar er blijft desondanks vaak het een en ander hangen. Geen probleem, weggooien die handel. Een ander voorbeeld van een map die schier eindeloos aangroeit is Windows\Applog (in mijn geval Windows ME) met tientallen LGC-bestanden. Het nut hiervan is me minder duidelijk. Weet iemand wat deze bestanden doen? Het zijn ongetwijfeld log-bestanden, maar hebben ze achteraf nog enige waarde, of kunnen ze ook zondermeer gewist worden? Iemand met een gefundeerd antwoord? Jan de Boer
Link naar reactie
In C:\WINDOWS\APPLOG wordt bij gehouden hoe vaak je applicaties opstart en de meest gebruikte zet windows bij defragmenteren vooraan op de schijf. Als je bij het defragmenteren foutmeldingen krijgt dan kan dat komen door beschadiging van bestanden in de map C:\WINDOWS\APPLOG Dat zijn verborgen bestanden, in de verkenner via Menu/Extra/Mapopties/Weergave kun je ze zichtbaar maken en dan verwijderen. (BRON:http://home.hccnet.nl/r.groote/tt/index.htm)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...