anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 ik heb een dell dimension 8300 p4 2,8, iedere keer als ik mijn pc opstart hangt hij na het aanmeld scherm met de melding system32, na twee a drie minuten verdwijnt deze melding en loopt de computer als een zonnetje, wat ook wel mag met 1024mb intern geheugen, op de pc draait nu windows xp met office 2000, Norton 2003, opnieuw instaleren werkt niet.( harde schijf is kapot geweest, daarna is er door dell een nieuwe geplaatst) maar de melding kwam gewoon weer terug. heeft iemand een idee wat dit is? het is hoogst irritant als je een nieuwe snelle pc koopt en je dit iedere keer met opstarten hebt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 ZOals bij alle incidentoplossing beginnen we met de vraag: heeft het ooit goed gewerkt? Wat is er gebeurt voordat het niet meer goed werkte? mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 nee, het heeft nooit goed gewerkt, bij dell hebben ze er niet een oplossing voor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 [quote:a0ab989897="r.veldhuizen"]nee, het heeft nooit goed gewerkt, bij dell hebben ze er niet een oplossing voor[/quote:a0ab989897] kijk hier eens . http://forum.tweakzone.nl/topic/11634 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 het kan haast geen virus zijn, hoewel je dat snel zou denken, na plaatsing van een nieuwe harde schijf, opnieuw instaleren van win xp en nog geen internet erop gehad kwam die melding alweer, volgens dell moet je met msconfig een bestandje afvinken, dat helpt wel een beetje maar de pc blijft hangen, het niet mee laten opstarten van norton 2003 is de enige oplossing tot nu toe die ik gehoort heb, alleen dan moet je die iedere keer weer aanzetten als je de pc aan zet, het probleem is dan wel opgelost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen