anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 Hoi, Ik heb een Trust USB modem, met een Lite abo van HetNet. Ik gebruik WinXP home. Telkens als ik me afmeld ("andere gebruiker" of "afmelden"), en bij bijv. m'n ouders aanmeld moet ik opnieuw inbellen, zeer ierritant. Hij vraagt bij afmelden wel "verbinding behouden" ja/nee, maar dan moet je toch weer inbellen... Wie weet hoe ik dit opkanlossen, of kan dat niet? Mvrg, Alexander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 - Open regedit - Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon en selecteer deze. - Klik op Bewerken in de menubalk en kies Tekenreekswaarde toevoegen. - In het Dialoogvenster tik "KeepRasConnections" (zonder anhalingstekens) - Selecteer REG_SZ als het Data Type. - Klik op OK - In het volgende Dialoogvenster tik 1 - Klik op OK Hiermee zou je probleem opgelost moeten zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Dankjewel! Het werkt, echt fijn. Stomdat je dity niet in het condf panel kan instellen. Eigelijk moet zoeits in de FAQ worden opgenomen, een hele lijst met van die dingenwaar je normaal niet achterkomt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen