anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 hi, een domme vraag misschien. hoe kom ik in het klembord (clipboard) ? heb os windows xp home. krijg een venster dat iets op het klembord is gezet , maar weet niet hoe ik daar kom om iets te bezien. bedankt voor info. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Wat wil je dan zien? Als je inOffice iets kopiert gaat het op het Office klembord, die kun je wel zien maare normaler klembord d8 ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Gewoon plakken in een programma (Ctrl - V) Grafische bestanden -> Grafisch programma Tekst -> Tekstverwerker Bedoel je dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 nee , niet echt, toch bedankt voor jullie reactie. ik heb wel eens een bericht : klembord is flink bezet , dit kan de snelheid van de pc beinvloeden. wilt u deze opgeslagen zaken bewaren voor toepassing door andere... ja/nee , iets dergelijks bla , bla. ik geef meestal nee aan, maar ik zou graag zien wat er op het klembord staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Windows (2000/XP) heeft een KlembordViewer, maar volgens mij wordt die standaard niet geïnstalleerd. [edit] Gevonden!: http://www.computertim.com/howto/article.php?topic=windows&idn=93 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 thx,thx.maar als ik in windows-setup de voorhanden onderdelen doorloop is nergens een klembordviewer te vinden.wie heeft windows-xp home en kan me vertellen waar het klembord/de klembordviewer zit ? bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Ik kan bij het toevoegen van windows onderdelen ook geen klembord-viewer vinden (XP Home)... Misschien is ie standaard verborden oid?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2003 Vreemd idd. Iig zijn er genoeg gratis alternatieven: http://www.freewarehome.com/System_Utilities/ClipBoard_t.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2003 klasse. thx a lot. groeten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen