anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 om de 2x dat ik windows opnieuw opstart dan komt er de fout dat er een fout in het register zit....hij moert dan een nieuwe aanmaken. wat kan ik hieraan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Windows opnieuw installeren. Kan duiden op een geheugenprobleem, maar meestal is het een verrotte installatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Hoi, Op de Support (KB)-site van Microsoft staat hier een heleboel over. Even zoeken en er staan allerlei artikelen over het repareren van het register in XP. Het scheelt een hoop werk als je alleen het register moet fixen dan de complete machine opnieuw installeert. Daarnaast: alle SP's en fixes geinstalleerd ? Wellicht dat dat helpt. Groeten, Rutger Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 ik had dit ook bij een andere pc van me. daar hielp het om een nieuw register aan te maken. hoe doe ik dit? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen