anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Delen Geplaatst: 10 december 2003 Na het aanmelden (windows XP) duurt het heel lang en dan komt ie niet verder dan het bureaublad. Met contr-alt-del, via taakbeheer kan ik dan nog wel het een en ander opstarten. Heb online gescand op virussen echter niets gevonden. Wat moet ik hier in godsnaam aan doen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 veilige modus al geprobeerd? Systeem herstel? @MODS: dit hoort in Windows, niet hier! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 move to os windows.. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Ik heb dit probleem ook _lang_ geleden gehad. De verkenner doet het niet meer. Dit hebben we opgelost (op dit forum), maar ik ben kwijt hoe. Misschien als je een search doe op mijn naam (XBL), vind je nog iets (het was 1 van de eerste problemen van mij... mss wel m'n eerste die ik op dit forum zette 8)). Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 In taakbeheer klikken op 'Bestand', 'Nieuwe Taak(Uitvoeren..)'. Typ in 'explorer', misschien dat er dan iets komt, ik had hetzelfde probleem, en toen was het over. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2003 Start regedit via taakbeheer (ctrl-alt-del) > ebstand > nieuwe taak. Verken de sleutel HKLM\software\microsoft\windows [b:d5fa8df2da]NT[/b:d5fa8df2da]\currentversion In het rechterscherm moet bij de sleutel "shell" de waarde "explorer.exe" staan. Zoniet, wijzig dit NADAT je een registerbackup hebt gemaakt. [color=olive:d5fa8df2da][edit] Sorry, foutje in registersleutel: kijk naar ..\windows [b:d5fa8df2da]NT[/b:d5fa8df2da]\currentversion i.p.v. ...\windows\currentversion [/edit][/color:d5fa8df2da] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen